نوشته شده توسط : مصطفی خالقی
 

مجید خراطها کار موسیقی را با کار سنتی از ۱۳۷۰ شروع کرد و در سال ۱۳۷۶ پا به عرصه آواز سنتی نهاد. پس از سپیر کردن دوره های ردیف آوازی و همکاری در گروه های سنتی، به عنوان نوازنده و خواننده پا به دنیای حرفه ای موسیقی نهاد و پس از طی تلاش و کوشش در سال ۱۳۸۰ سبک خود را از سنتی به پاپ تغییر داد و این سبک را با کار در گروه های باران و اهورا دنبال کرد تا حرفه ای تر پاپ را ادامه دهد.
مجید خراطها توانایی نواختن سازهایی چون سه تار، تار، تنبور، گیتار، دف، تومبار، لید گیتار، گیتار باس، پیانو را دارد و از آهنگسازان قدر کشور می باشد



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی
 تاریخ تولد : 3 تیر سال 1360
 محل تولد :  ستارخان  

 دارای یک خواهر .اسم خواهرش نیلوفر و از فرزاد بزرگتر و متاهل است.

فرزاد فرزین: فرزند دوم خانواده 
نوع دیپلم : ریاضی فیزیک 
مدرک تحصیلی : دانشجوی سال آخر رشته مدیریت صنعتی
 وضعیت تأهل : مجرد
 محل سکونت:  سعادت آباد 
 بازیگری: فیلم  پسران آجری ساخته مجید قاری زاده
 سال شروع کار موسیقی  به صورت رسمی و حرفه ای :۷۹
 نام اولین آلبوم او :  شراره است که شامل(شراره.سالی.من و تو و.......)
ساز تخصصی : کیبورد
 اتومبیل فعلی او : 206 دودی رنگ
 پرسپولیس هستش.
 نام آلبوم دوم شوک که هنوز مجوز رسمی از ارشاد نداره  خدا کنه هر چی زودتر بتونه مجوز بگیره.

عاشق لواشک.

میوه ی مورد علاقه آناناس و( شیشلیک رو هم تو غذاها دوست داره.)

مهربون و صادق و رک گو هستش و توی کار جدی.

مهدی مدرس و مقدم هم از دوستای صمیمیش هستن.

نظر یادتون نره.

 



:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

یگانه فرزند شهید است

این روزها در فضای موسیقی پاپ کمتر کسی است که درباره محسن یگانه حرف نزند. یگانه با اینکه سرگرم آماده کردن اولین کاست مجاز خودش است، از بسیاری خواننده‌ها که به اندازه انگشتان یک دست آلبوم در بازار دارند، محبوب‌تر شده و خیلی‌ها منتظر شنیدن کارهای جدیدش هستند.
از آنجا که محسن طی یک سال اخیر بی‌سروصدا جلو آمده، شایعات زیادی درباره‌اش به گوش می‌رسد و در عوض بسیاری از حقایق زندگی‌اش مخفی مانده است. با هم هفت پرده از زوایای مختلف زندگی، کار، هنر، شخصیت و آینده محسن یگانه را مرور می‌‌کنیم، مطمئن هستیم این هفت نکته را هرگز نه خوانده و نه شنیده‌اید. این شما و این نکات جالب از محسن یگانه.
● متولد اردیبهشت سال ۶۴
اگر بخواهیم سن و سال محسن یگانه را از روی غذای ترانه‌هائی که می‌سراید و پختگی آهنگ‌ها و ملودی‌هائی که می‌سازد حدس بزنیم، بدون دیدن چهره این خواننده محبوب تصور می‌کنیم یگانه باید لااقل در مرز ۳۰ سالگی باشد اما این خواننده خوش‌صدا هنوز ۲۲ ساله هم نشده و همین که در سن و سال پائین آثار پرمغزی را می‌سازد، نشان می‌دهد خواننده مستعدی است و به ‌درستی توانسته استعدادهای خود را در مسیر پیشرفت قرار دهد. محسن یگانه متولد ۲۳/۲/۱۳۶۴ است. او که در شهرستان گنبد متولد شده، می‌گوید مثل اغلب متولدین اردیبهشت آدمی احساساتی است. به شما توصیه می‌کنیم تاریخ تولد یگانه را به خاطر بسپارید چرا که به زودی ۲۳ اردیبهشت یکی از روزهای ماندگار خواهد شد؛ روز تولد یک ستاره پاپ
● فرزند یک شهید بسیجی
محسن یگانه زیاد دوست ندارد درباره پدر شهیدش صحبت کند چرا که می‌ترسد عده‌ای به اشتباه فکر کنند او دنبال بهره‌بردرای از موفقیت ”پدر هیمشه زنده در یاد“ خودش است. یگانه که زیاد اهل مصاحبه نیست، حتی در صحبت‌های خصوصی با دوستانش هم فرزند شهید بودن خود را مخفی می‌کند اما به هر حال محسن فرزند یک شهید بسیجی است. شهیدی که زمان دفاع مقدس، جذب نیروهای بسیج شد و داوطلبانه به جبهه‌های حق علیه باطل رفت تا کنار هم‌سنگرانش حافظ این مملکت مقدس باشد. یگانه می‌گوید: ”می‌خواهم طوری در موسیقی فعالیت کنم که روح پدر بزرگوارم از من راضی باشد“. جالب است بدانید وقتی به یگانه پیشنهاد شد به لس‌آنجلس برود، جواب داد: ”مملکتی که پدرم در راهش شهید شد را ترک نمی‌کنم“.
● اهل موسیقی در محیط دانشگاهی و پزشکی
محسن یگانه در حالی به موسیقی روی آورده و آهنگساز و ترانه‌سرا و خواننده پاپ شده که در خانواده‌اش هیچ‌گونه گرایشی به موسیقی وجود ندارد. او که در دوران کودکی و نوجوانی گرایش شدیدی به نمایش و کارهای هنری داشته، بعدها جذب موسیقی می‌شود بدون آنکه مشوقی در خانواده داشته باشد. البته حالا دیگر او موفق شده رضایت خانواده‌اش را جلب کند. مادر محسن استاد دانشگاه است و خواهران بزرگش هم پزشک و دندانپزشک هستند. در چنین خانواده‌ای طبیعی است خود محسن هم علاوه بر کار موسیقی، دنبال تحصیل در دانشگاه باشد. محسن یگانه دانشجوی مهندسی صنایع است و با اینکه این اواخر به شدت سرش در دنیای موسیقی گرم شده، قصد ترک تحصیل ندارد و نمی‌خواهد تحصیلات دانشگاهی را نیمه‌کاره رها کند.
● چراغعلی مدیر برنامه‌های یگانه است
خیلی از جوانان بااستعداد در عرصه موسیقی و هنر به این دلیل که مشاور خوبی نداشتند و راه درست پیشرفت را پدا نکردند، خیلی زود از خاطره‌ها محو شدند. یگانه برای آنکه پدیده‌ای نباشد که زود ناپدید می‌شود، یک مدیر برنامه حرفه‌ای برای خودش انتخاب کرده به نام علی چراغعلی. یگانه می‌گوید در دنیای موسیقی آدم سالم، حرفه‌ای و خوش‌فکر مثل چراغعلی کم پیدا می‌شود. چراغعلی به لطف تجاربی که در عرصه هنر دارد، این روزها در حال برنامه‌ریزی برای آلبوم مجاز یگانه و همچنین برگزاری کنسرت‌های داخلی و خارجی ین خواننده محبوب است. با تلاش چراغعلی جلوی سوءاستفاده‌هائی که تا به حال عده‌ای از اسم و آثار یگانه می‌کردند، گرفته شده است. چراغعلی به فکر رو کردن پدیده‌هائی دیگر در عرصه موسیقی است، جوانانی مثل رهام‌بخشیان.
● چشم‌های خیس من، بهار ۸۶ در بازار
محسن یگانه با آلبوم با آلبوم ”سال کیسه“ که به‌طور غیرمجاز به بازار آمد و خیلی زود ترانه‌هایش بر سر زبان‌ها معروف شد، شهرت یافت. یگانه اصلاً دوست نداشت وارد بازار غیرمجاز شود اما وقتی چند اثر او به سرقت رفت و یگانه متوجه شد عد‌ه‌ای در حال سوءاستفاده هستند و می‌خواهند کارها او را به اسم خودشان به مردم عرضه کنند، ناچار شد خیلی فوری کارهایش را جمع و جور کند و در آلبوم سال کبیسه به بازار بفرستد. یگانه این بار قصد ورود به بازار مجاز پاپ را دارد و با کمک مدیر برنامه‌هایش در حال گرفتن مجوز است و خوشبختانه در این راه موفق بوده و می‌توان امیدوار بود اولین آلبوم مجاز این آهنگساز خوش‌ذوق و خواننده خوش‌صدا، بهار ۸۶ در بازار باشد. نام آلبوم جدید محسن یگانه به احتمال فراوان ”چشم‌های خیس من“ خواهد بود.
 

بیوگرافی محسن یگانه از زبان خودش:

به نام او...
من محسن يگانه هستم.متولد ۲۳/۲/۱۳۶۴ هستم.كار موسيقي رو به صورت حرفه اي از سال 79 با نواختن گيتار شروع كردم.اما در همون ابتداي كار وقتي با سختي هاي اين كار روبرو شدم براي مدتي قصد داشتم به كلي موسيقي رو ادامه ندم.

اما مايوس نشدم و از اون به بعد كار رو جدي دنبال كردم و خيلي زود تر از اون چيزي كه فكرشو مي كردم نواختن گيتار رو به صورت حرفه اي فرا گرفتم و 2 سال بعد كيبورد رو هم شروع كردم تا امروز كه قطعات گيتار آلبوم محسن چاوشي رو اجرا كردم.اما آهنگسازي رو كه به نظر خودم بهترين شاخه ي موسيقيه از 2 سال پيش به صورت جدي شروع كردم.تا امروز كه براي ديگر خواننده ها هم آهنگ مي سازم و شعر ميگم.

از جمله محسن چاوشي (تراك آهاي خبر نداري) .حامد هاكان(چون آلبوم ايشون هنوز به بازار نيومده ترجيح ميدم نگم)و فرزاد باقري كه به زودي آلبومش به بازار مياد...

اما طي اين دو سال حدود 30 تا شعر گفتم و حدود 40 آهنگ كه هر كدوم براي من تك تك ارزش چند بار گوش كردن رو داره ساختم. اما آشنايي من با محسن چاوشي منو به سطح كاري بالايي رسوند و از اون به بعد قدرت آهنگهام بيشتر و بيشتر شد كه جاداره از محسن تشكر كنم.



 




محسن یگانه


آلبوم محسن یگانه شامل 11 ترک، 5 تیر ماه از کمپانی آوای نکیسا (با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) وارد بازار خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی
سلام به تمام دوستان گلم …

1

محل تولد: تهران
تاریخ تولد: ۱۳۶۴
تحصیلات: کاردانی پیوسته ی رشته ی موسیقی

سعید کرمانی حدود ۱۱ سال است که در موسیقی فعالیت داره و کار موسیقی رو با نواختن ویالون آغاز کرد.

از سال ۸۰ شروع به خواندن و اولین ترک های او با بهزاد فاشیست بود و معروف ترین ترک او که باعث مطرح شدن او شد آهنگ دیگه نمی خوامت بود که در سال ۸۲ خوانده شد و سعید و بهزاد معروف شدن -

چندی بعد از این آهنگ سعید کرمانی و بهزاد فاشیست از هم جدا شدند که باعث ضعیف شدن کار های این دو شد که باعث شد باز با هم کار کنن ولی دیگر سعید به کارهایش با بهزاد مورد پسند مردم نبود به علت کارهای ضعیفش با بهزاد او دوباره از بهزاد جدا شد و با علیشمس به خوانندگی ادامه داد که موزیک ویدیوی دیگه نمی خوامت رو با علیشمس اجرا کرد.

سعید کرمانی از علیشمس جدا شد و کارهای تکی رو شروع کرد – کار های او خیلی مورد پسند مردم بود چون کارهای احساسی زیبایی داشت ولی کار های او در بازار نبود زیرا حدود ۲ سال است که ۶ & 8 وارده بازار شده و مردم به غیر از آهنگ های به سبک ۶ & 8 چیز دیگه ی گوش نمی دادن.

سعید بعد از اون تصمیم گرفت ۶ & 8 کار کنه – سعید اولین ترک های ۶ & 8 خود رو با مهدی صفرتایم خوند که باعث شد با مهدی همکار بشه و هم اکنون هم هنوز با مهدی کار میکنه ، سرانجام سعید سبک ۶ & 8 رو ادامه داد که آهنگ اشوم فشن بهترین این آهنگ ها بود.

دستم دستم دستم …………… مرسانه باد !!!



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

علی اصحابی

متولد شهریور ۱۳۶۰ در دامغان

فرزند ۶ خانواده از ۷ فرزند میباشد

۳ برادر و۳خواهر دارد

ساکن تهران جنت اباد شمالی(ایران پارس)

هادی اصحابی برادر او میباشد

در حال حاضر در استودیو افق واقع در(جنت اباد شمالی)مشغول فعالیت میباشد

علی اصحابی موسیقی را به طور رسمی از سال ۷۹ شروع کرد

به مدت ۵ سال افتخار شاگردی بزرگانی چون حمید پناهی ـ استاد صادقیانی و محمد نوری

را داشته است

و در اوایل سال ۸۵ با اهنگ اگه عشق منی خود را مطرح کرد

و در شهریور ۸۵ با البوم لاف عاشقی خود را به یکی از ستاره های موسیقی پاپ تبدیل کرد

و در حال حاضر البوم دوم و مجاز او (تو راست میگی)

درخرداد یا تیرماه ۱۳۸۸ وارد بازار خواهد شد


:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

با شوق اينکه عاشق و عاشق ترم کني


شکل غزل شدم که شبي از برم کني


يا نه،شبيه غنچه گل سرخ به اين اميد


که روزي در اوج عاشقيت پر پرم کني


من مثل آيينه به تو سوگند ميخورم


حتي اگه قفس بشي و بي پرم کني


پشت تمام فاصله ها دوست دارمت


تا هم صداي اين شب بارانيم کني


حالا منم و حسرت يک آرزوي دور


يک آرزو...همين که فقط باورم کني



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

مي  ترسم از نبودنت...


و از بودنت بيشتر!!!


نداشتن تو ويرانم ميكند...


و داشتنت متوقفم!!!


وقتي نيستي كسي را نمي خواهم.


و وقتي هستي" تو را" مي خواهم.


رنگهايم بي تو سياه است ،و در كنارت خاكستري ام


خداحافظي ات به جنونم مي كشاند...


و سلامت به پريشانيم!؟!


بي تو دلتنگم و با تو بي قرار....


بي تو خسته ام و با تو در فرار...


در خيال من بمان


از كنار من برو


من خو گرفته ام به نبودنت.......



:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

 

 

دقت كرديد الان كه در سال 1389 و 2010 هستيم چقدر آمار ازدواج بين جوونها پايين اومده ؟!

دليلش رو پس از خوندن اين گير متوجه خواهيد شد ...

 

گير ميدهيم امروز حرف دل 90% از مجردان (اعم از دختر و پسر) خواهد بود ...

 

 



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی
 
شدم با چت اسير و مبتلايش***شبا پيغام مي دادم از برايش

به من مي گفت هيجده ساله هستم***تو اسمت را بگو، من هاله هستم

بگفتم اسم من هم هست فرهاد***ز دست عاشقي صد داد و بيداد

بگفت هاله ز موهاي کمندش***کمـــان ِابــروان ، قــد بلنــدش



:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی



احمقانه ترین   قوانین جهان

۱.  جویدن آدامس در سنگاپور ممنوع است.

2. در ایسلند زمانی داشتن سگ خانگی ممنوع بود.

3.  مشاهده فیلم های کاراته ای تا سال 79 در عراق ممنوع بود.

4.  در ایسلند زمانی داشتن سگ خانگی ممنوع بود

5. در لوای آمریکا، بوسیدن بیش از 5 دقیقه مجاز نیست.

...   



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

  

 

 
  
این همه از بهار می گن، اما توئی بهار من
امروز تولد توئه، نیستی ولی کنار من


روز تولد تو رو با خاطراتت می گیرم
تو بزم این تنهایی ها از غم دوری ت می میرم
از غم دوری ت می میرم، از غم دوری ت می میرم

شمعو خودم فوت می کنم
خودم برات دست می زنم
امروز یه آرزو دارم... (یه آرزو؟ اون چیه؟)
فقط صداتو بشنوم، فقط صداتو بشنوم

سلام خورشید خانومو به روی ماهت بپذیر
هنوز نرفته پشت ابر هدیه تو زود ازش بگیر، هدیه تو زود ازش بگیر

 

                                                  

                                                                       



:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

    

بهنام خداوند مردآفرين !

که بر حسن صنعش هزار آفرين!
خدايي که از گِل مرا خلق کرد!

چنين عاقل و بالغ و نازنين!
خدايي که مردي چو من آفريد !

و شد نام وي احسنالخالقين!
پس از آفرينش به من هديه داد!

مکاني درون بهشت برين!
خدايي که از بس مرا خوب ساخت!

ندارم نيازي به لاک، همچنين!
رژ و ريمل و خط چشم و کرم !

تو زيباييام را طبيعي ببين!
دماغ و فک و گونهام کار اوست!

نه کار پزشک و پروتز، همين!
نداده مرا عشوه و مکر و ناز !

نداده دم مشک من اشک و فين!
مرا ساده و بيريا آفريد !

جدا از حسادت و بيخشم و کين!
زني از همين سادگي سود برد!

به من گفت از آن سيب قرمز بچين!
من ساده چيدم از آن تکدرخت !

و دادم به او سيب چون انگبين!
چو وارد نبودم به دوز و کلک !

من افتادم از آسمان بر زمين!
و البته در اين مرا پند بود !

که اي مرد پاکيزه و مهجبين!
تو حرف زنان را از آن گوش گير!

و بيرون بده حرفشان را از اين!
که زن از همان بدو پيدايشات !

نشسته مداوم تو را در کمين!


                                                           



:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

    

 

   

    

 

 

 

سوختن با درد نسبت داشتن                  

 

                عشق دریک جمله یعنی انتظار                              

 

                       عشق  انتظار روز رجـــعت داشتن

 

                                عشق یعنی مستی و دیوانگی

 

                                        عشق یعنی در جهان بیگانگی

 

                                                عشق یعنی شب نخفتن تا سحر

 

                                                        عشق یعنی سجده ها با چشمان تر

 

                                                                  عشق یعنی سر به در آویختن

 

                                                      عشق یعنی اشک حسرت ریختن           

 

                                                عشق یعنی در جهان رسوا شدن       

 

                                        عشق یعنی مست و بی پروا شدن

 

                                عشق یعنی سوختن یا ساختــن 

 

                        عشق یعنی زندگی را باختن

 

               عشق یعنی انتـــظار و انتـــظار

 

        عشق یعنی هرچه بینی عکس یار

 

 عشق یعنی دیـده بر در دوختـن                                       

 

        عشق یعنی در فراقش سوختن

 

               عشق یعنی لحظه های التهاب

 

                        عشق یعنی لحظه های ناب ناب

 

                                عشق یعنی با پرستو پر زدن 

 

                                         عشق یعنی آب بر آذر زدن

 

                                                عشق یعنی سوز نی آه شبان

 

                                                        عشق یعنی معنی رنگین کمان

 

                                                                عشق یعنی با گلی گفتن سخن

 

                                                        عشق یعنی خون لاله بر چمن

 

                                                عشق یعنی شعله بر خرمن زدن

 

                                         عشق یعنی رسم و دل برهم زدن    

 

                                عشق یعنی یک تیمم یک نماز       

 

                        عشق یعنی عالمی راز و نیاز       

 

               عشق یعنی چون محمد پا به راه        

 

        عشق یعنی همچو یوسف قعر چاه 

 

عشق یعنی بیستون کندن به دست    

 

        عشق یعنی زاهد اما بت پرست    

 

                عشق یعنی همچومن شیدا شدن

 

                         عشق یعنی قلــه و دریا شدن

 

                                عشق یعنی یک شقایق غرق خون        

 

                                          عشق یعنی درد ومحنت دردرون

 

                                                عشق یعنی یک تبلور یک سرود  

 

                                                        عشق یعنی یک سلام و یک درود     

 

                                                                 عشق یعنی جام لبریز از شراب

 

                                                        عشق یعنی تشنگی یعنی سراب

 

                                                عشق یعنی حسرت شبهای گرم

 

                                          عشق یعنی یاد یک رویای نرم

 

                                عشق یعنی غرقه گشتن در سراب

 

                         عشق یعنی حلقه های بی حساب

 

                عشق یعنی تا ابد بی سرنوشت

 

        عشق یعنی آخــرخط بهـشــت  

 

عشق یعنی گم شدن در لحظه ها

 

        عشق یعنی آبـی بی انتـــها 

 

                عشق یعنی زرد تنها و غریب

 

                         عشق یعنی سرخی ظاهر فریب

 

                                عشق یعنی تکیه بر بازوی باد

 

                                           عشق یعنی حسرتت پاینده باد

 

                                                 عشق یعنی هرزمان تنها شنیدن نام او

 

                                                         عشق یعنی هرچه گفتن هرچه کردن

                                                



:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

  سلام دوستای گلم.

 

 


  

  

 

  

  

موفق و پیروز باشد mostafa 

        



:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی


:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی


:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی


:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی


:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی


:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی


:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی
در صورت  تمایل روی ادامه مطلب کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

 در صورت تمایل روی ادامه مطلب کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی
در صورت تمایل روی ادامه مطلب کلیک کنید

:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی
در صورت تمایل روی ادامه مطلب کلیک کنید

:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی
 

 

در صورت تمایل روی ادامه مطلب کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی
در صورت تمایل روی ادامه مطلب کلیک کنید

:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی


:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی


:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی


:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی
nokia_n99_1.gif

:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

یه ضرب المثل با حال دریایی  میگه: رسیدی خونه بزن تو گوش زنت!!! تو نمیدونی واسه چی زدی...اما اون میدونه چرا خورده


******************
می دونی ادما بین الف تا ی قرار دارند . بعضی ها مثل "ب" برات می میرند،مثل "د" دوستت دارند، مثل "ع" عاشقت می شوند، مثل "م" منتظر می مونند، تا یک روز مثل "ی" یارت بشن

 
******************
سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل میگیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد.


******************
تو مراسم ختم یه بنده خدایی  می گن : مرحوم وصیت کرده ، سیاه نپوشین . یکی داد میزنه : مرحوم گه خورده ، ما به احترامش می پوشیم


******************
یارو می ره امتحان گواهی نامه بده چند بار رد میشه بعد تو راه پلیس جلوش رو می گیره می گه گواهی نامه یارو  می گه دادین كه می خواین؟


******************
اگه عشق نباشه مولکول‌های اکسیژن و هیدرژن نمی‌تونن اینقدر محکم همدیگر رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد!!


******************
اگه با دیدن من غم تو دلت جون میگیره میمیرم كه تا ابد قلب تو آروم بگیره


******************
زندگی مثل یه پل قدیمیه! به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری دیرتر خراب میشه به این فکر کن که اگه افتادی یکی باشه که دستتو بگیره

 
******************
همیشه پشت سر هر مرد موفق ، زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره


******************

عشق یعنی شب نخفتن تا سحر عشق یعنی سجده ها با چشم تر عشق یعنی سر به دار اویختن عشق یعنی اشک حسرت ریختن عشق یعنی در جهان رسوا شدن عشق یعنی مست و بی پروا شدن عشق یعنی سوختن یا ساختن عشق یعنی زندگی را باختن


******************
زدوستان دو رنگم عجیب دل تنگ است..... فدای همت آن دشمنی كه یكرنگ است


******************
عشق یه سمه شیرینه ... بدون نسخه ی کسی که دوسش داری مصرفش نکن . از از دسترس بچه ها دور نگهش دار...و در محل تاریک ازش مواظبت کن


******************
یارو میره عروسی می بینه رو سر عروس پنج هزاری و تراول می ریزن ، واسه این كه كم نیاره عابر بانكشو در میاره می كشه وسط سینه ی عروس


******************
وقتی قلبت شکست خورده هاشو یه گوشه نگه دار درسته که هیچ وقت مثل اولش نمی شه اما شاید بتونی تکه های گم شده ی یه قلب دیگه باشی . . .


******************
آنقدر اسم تو را زمزمه کردم که لبم سوخت اما نام تو را توبه نکردم جگرم سوخت

وقتی که رفتی هم روحم سوخت هم جیگرم . با رفتنت دوگانه سوزم کردی


******************
پیچ جاده ، آخر راه نیست مگر اینکه تو نپیچی!


******************
بهترین نوع پاسخ به هر سوال? پاسخی است که مثل مینی ژوپ باشد!!! آنقدر بلند که همه مطلب را بپوشاند! و آنقدر کوتاه که جذابیت موضوع حفظ شود


******************
اگر مثل گاو گنده باشی،میدوشنت، اگر مثل خر قوی باشی،بارت می كنند، اگر مثل اسب دونده باشی،سوارت می شوند.... فقط از فهمیدن تو می ترسند


******************

خدا جون وقتی منو نقاشی می کردی زیبا نقاشی کردی ؛ ممنون سالم نقاشیم کردی ؛ ممنون ولی آخه چرا خدا جون تنها نقاشیم کردی؟


******************
با غیرت  به زنش میگه: خانم جان دوست داشتی مرد بودی؟ زنه میگه: نه، دوست داشتم تومرد بودی

 
******************
یارو  نذر كرده بود كه هزارتا صلوات بفرسه میره دم ورزشگاه آزادی می گه جمیعن صلوات 


******************
یارو  رو آدمخورا میگیرندش، رئیس شون میگه: این رو پوستش رو بکنید تا ازش قایق درست کنیم.یارو  چاقو را بر میداره و چند بار فرو میکنه توی شکمش. ازش میپرسن چرا همچین کردی؟ میگه: قایقتون رو سوراخ کردم!!!


******************
روی قبرم بنویسید مسافر بوده است بنویسید كه یك مرغ مهاجر بوده است . بنویسید زمین كوچه ی سرگردانیست او در این معبر پرحادثه عابر بوده است صفت شاعر اگر همدلی و همدردیست در رثایم بنویسد كه شاعر بوده است بنویسید اگر شعری ازاومانده بجای مردی از طایفه ی شعر معاصر بوده است . مدح گویی و ثنا خوانی اگر دین داریست بنویسید در این مرحله كافر بوده است . غزل حجرت من را همه جا بنویسید روی قبرم بنویسیدمهاجر بوده است


******************
کنار آشنایی تو آشیانه می کنم فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم کسی سوال می کند برای چه زنده ای؟ ومن برای زندگی تو را بهانه می کنم


******************
آدما فکر می کنن شاعرا خیلی غم دارن کاشکی فقط این بود اونا خیلی کسا رو کم دارن عاشق کسی میشن که عاشقاش فراوونه بین انتخاب عشقش عمریه که حیرونه


******************
به اندازه قلیون دوست دارم اگه گفتی چرا؟ ق?>برای قشنگیت ل?>برای لبخندت ی?>برای یكی بودنت و?>برای وفایت ن?>برای نگاهت


******************
می دونی چرا زنها بیشتر از مردها عمر می کنند؟ . . . چون زن ندارن!


******************
سوال کنکور 87 آرامگاه سعدی کجاست !؟ 1- خونشون!؟ 2- خونمون !؟ 3- تو حیاط !؟ 4- اتاق تمساح ها


******************
نظامی ترین جمله عاشقانه: توی اردو گاه قلبتء منم یه اسیر جنگیء تو منو شکنجه میدیءتوی این قلعه ی سنگی



:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی




نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست اگر چه بلندترین شبش یلدا باشد ا
نوروزت مبارکfont>**************

نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی.font>**************
بهار بهترین بهانه برای آغاز ،
و آغاز بهترین بهانه برای زیستن است
سال نو مبارك
بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن ،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست :
پیک نوروزی و شادی بر دوست !font>**************
میدواریم عید با بوسه هایش ، بهار با گلهایش و سال نو
با امیدهایش برتو ای عزیز ترین مبارک باشد.font>**************
باز كن پنجره راكه بهاران آمدكه شكفته گل سرخ به گلستان آمد
سال نو مبارکfont>**************
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته بادfont>**************
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز
بهار زندگیتان بی انتها باد
سال نو مبارکfont>**************
دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می كنند. در سال جدید خورشیدی، سبزی ، شادی ، كامیابی، بهره وری، اثربخشی فعالیتها و بهروزیتان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.font>**************
دوست ندارم مثله همه از خدا بخوام که توی زندگی هیچ غمی نباشه، چرا که شادیها در کنار غمهاست که معنا پیدا میکنه و زیبا میشه. تنها از خدا میخوام قدرتِ درکِ حضورش رو توی لحظه های زندگی به همه ی مخلوقاتش عطا کنه، که اون وقته که هیچ مشکلی توان شکستن ما رو نداره. سال نو با دیدِ نو به زندگی و فرصتی دوباره برای بهتر زیستن بر شما و خانواده تان خجسته باد.font>**************font>با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه بادfont>**************font>ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها
ای تدبیر کننده روز و شب
ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر
حال مارا به بهترین حال دگرگون کن
سال نو مبارکfont>**************
برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال وهمه سال
مبارک بادت این روز وهمه روزfont>**************
با آرزوی 12 ماه شناخت صحیح 52 هفته معرفت آسمانی 365 روز صداقت 8760 ساعت مهربانی 52500 دقیقه توکل به خدا 3105000 ثانیه غرق در لذت بخش ترین عشق هستی...... سال نو مبارک
font>**************


خبر داری تو ایران یه بحث داغ تو بورسه !
.
.
.
نه بابا جزایری رو نمیگم
.
.
.
.
سرکاری چیه ! باور کن اینبار سرکاری نیست !
.
.
.
..
.
دوستت دارم کجا بود ! مگه دیوونه شدم ؟
.
.
.
.
سال نو مبارک ! ... الان تنها خبر جدید همینه ! جیگر ! سال نوی خوبی داشته باشی !font>**************
با ارزوی 12 ماه شادی 52 هفته خنده 365 روز سلامتی 8760ساعت عشق 525600دقیقه برکت 315300ثانیه دوستی سال نو مبارک

**************
لحظه ای که سال تحویل میشه ... تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند میزنی ... کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبای سرخت بمونه... سال نو مبارک گلم

**************
باز باران با ترانه می خورد بر بام خانه آمد آن روز بارانی گفت كه آمد روز عید گفت هر لحظه تنها مانده در این شب رویایی گفت كه شاید دل عید شده اسیر باز بهار آمد در این خانه ی تنهای ما همه گفتیم عید آمد بوی بهار آمد
(ببخشید كه كمی گیج شدیم منظور همان عید شما مبارك است)
**************
آسمان را می خواهم برای عبور ، جاده باریکست .....
.
.
.
ماه را می خواهم برای نور ، راه تاریکست ......
.
.
.
تورو می خواهم برای نظافت ، عید نزدیکست .....
==== امیدوارم سال خوبی داشته باشد ====

**************
این اس ام اس رو تا 2 روز دیگه نخون
.
.
.
.
.
نرو پایین
.
.
.
.
هی عمو !!!
.
.
.
.
بیخیال شو
.
.
.
.
.
یادت باشه اولین کسی که سال نو رو بهت تبریک گفت من بودم
**************
چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری.آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه

**************
به علت نبودن چرت و پرت از هم اکنون سال نو را به شما تبریک عرض مینماییم..
..
.
.
.
.
.
از طرف انجمن بیکاران اس ام اس باز ایران

**************
نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش بحال روزگار، خوش بحال چشمه ها و دشت ها، خوش بحال دانه ها و سبزه ها، خوش بحال غنچه های نیمه باز

**************
خواستم برات سبزه عید بفرستم...
گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش...
**************
این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم
سبزه را با یاد روی سبزه ات
سمنو به یاد شیرینی لبخندت
سایه دانه به رنگ چشم هایت
سرکه با یاد ترشی مهربانیت
سیب با یاد تردیه گونه هایت
سکه با یاد درخشش قلبت
سیر با یاد تندی کلامت
با همه خوبی ها و بدی هایت ... دوستت دارم
**************
بهار بهترین بهانه برای اغاز واغاز بهترین بهانه برای زیستن
آغاز بهار بر شما مبارک
**************
بهار میاد همه چی رو تازه میکنه.سال،ماه،روزها رو،هوا و طبیعت ولی فقط یه چیزو کهنه میکنه که به همه ی تازگی می ارزه---سال نو مبارک

**************
امروز دو نفر از من آدرس و شماره تورو از من میخاستن منم بهشون دادم یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت
سال 87 میاد سراغت

**************
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سمبل خوشبو مثل سیب خوشرنگ و مثل سکه با ارزش باشید





دلم از دوریت پاره پاره شد ....... دوختمش حالا تنگ شده

***

در طوفان زندكی با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است

***

سلام
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خوبه فقط یه سلام كردم اینطوری دنبالم راه افتادی اگه جشمك میزدم چیكار میكردی

***

در محضر الهی من میدهم گواهی ماهی به آب زنده است لر هم به قند و چای
ی


**************
 یه سلام مخصوص  و یه تبریک مخصوص به همه دوستای عزیزم ببخشید دیر آپ کردم اخه مسافرت بودم جاتون خالی خیلی خوش گذشت ارزو می کنم به همه شما تعطیلات خوش بگذره  امسال بهترین ساله هم برای من هم برای شماSmiley


:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی







یادمون باشه كه هیچكس رو امیدوار نكنیم بعد یكدفعه رهاش كنیم چون خرد میشه میشكنه و آهسته میمیره . یادمون باشه كه قلبمون رو همیشه لطیف نگه داریم تا كسی كه به ما تكیه كرده سرش درد نگیره یادمون باشه قولی رو كه به كسی میدیم عمل كنیم . یادمون باشه هیچوقت كسی رو بیشتر از چند روز چشم به راه نذاریم چون امكان داره زیاد نتونه طاقت بیاره . یادمون باشه اگه كسی دوستمون داشت بهش نگیم برو نمیخوام ببینمت چون زندگیش رو ازش میگیریم
 
     *****************************         
 
شیمی نخوندم ولی میدونم اگه عشق نباشه مولکول‌های اکسیژن و هیدرژن نمی‌تونن اینقدر محکم همدیگر رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد
 
 
*****************************               
 
جاده عشق همسفر می خواست و من، تو را برگزیدم به خاطر قلب مهربانت
 
   *****************************             
 
كاش بدانی روشن ترین ستاره بخت منی . پس بتاب و دنیای مرا روشن كن
 
      *****************************          
 
تو كه میدونی من زیاد به خیابونا وارد نیستم
.
.
.
میشه بگی از كدوم طرف میشه قربونت برم؟؟
 
               
*****************************  

12-15*12/15+ 215-52121
نه خیر هر جور حساب می کنم نمی تونم ازت دل بکنم
 
*****************************  
               
 
اس ام اس ندارم اما ….
دوستت که دارم !! ندارم ؟؟؟
اندازه ستاره های هفت آسمون دوست دارم
 
  *****************************
               
تصویر چشمان تو را در رویا ها كشیدم، باغ گلی از جنس مریم ها كشیدم، تو گم شدی در جاده های ساكت و دور، من هم به دنبال نفس هایت دویدم
 
          *****************************      

تو اون فرشته ای كه وقتی در فصل بهار قدم میزنی برگ درختان انتظار پائیز را می كشند تا جای پاهات رو بوسه بزنند
 
          *****************************      
 
چک عشقت رو به بانک محبت بردم باز هم حسابت خالی بود
چک رو به اجرا گذاشتم تا حکم جلب قلبت رو بگیرم
 
          *****************************      
 
خیلی سخته ببینی یه آهو اسیر پنجه های یه شیر شده !!!
ولی تلخ تر از اون اینکه ببینی یه شیر اسیر چشمهای یه آهو شده !!!
 
         *****************************       
الهی خنده هات از ته دل / گریه های از سرشوق و هیچ غروبی برات با غم نباشه
 
       *****************************         

میدونی هر بار که پلک میزنی من نفس می کشم؟ پس به کسی خیره نشو چون من خفه میشم
 
                *****************************
 
کاش میشد بوسه بارانت کنم. جان عاشق را به قربانت کنم. ای که دور از من و در قلب منی، با وفا باش که دنیای منی
 
                *****************************

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. فراموش کردن .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن.
 
         *****************************       
من صفرم (0) ، تو دو (2)
با تو بیستم بی تو نیستم !
 
               
*****************************  
 
 
یادته بهت گفتم كه خشت دیوار دلتم، تو هم منو شكستی
ولی اشكالی نداره، حالا خاك زیر پاتم !
 
          *****************************     

به اندازه قلیون دوست دارم اگه گفتی چرا؟
ق برای قشنگیت
ل برای لبخندت
ی برای یكی بودنت
و برای وفایت
ن برای نگاهت
*****************************  
               
سلام، این چه اخلاق بدیه که تو داری؟ چرا هر چی از آدم برمیداری دیگه نمیدی.نمی‌ گی من دلمو لازم دارم؟
 
         *****************************       

من سبز می شوم حتی اگرتو مانع روییدنمشوی / من غنچه می دهم حتی به زخم تبرعادتم دهی / اما به حرمت عشق تو گل نمیدهم/چون واقفم كه تو زیبا ترین گلی.
 
 
       *****************************         

شكوفهای صورتی فدای مهربونیات... یه دل كه بیشتر ندارم اونم فدای خوبیات
 
         *****************************       

ای دوست دلت همیشه زندان من است
آتشكده عشق تو از آن من است
آن روز كه لحظه وداع من و توست
آن شوم ترین لحظه پایان من است
*****************************  
               

گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر
چون ماه شبی میکنم از پنجره سر
اندوه که خورشید شدی تنگ غروب
افسوس که مهتاب شدی وقت سحر
*****************************  
               
هیچ زمان دل به كسی نبند ...... چون این دنیا این قدر كوچك است كه دو تا دل كنار هم جا نمیشه ..... ولی اگر دل بستی ... هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا این قدر بزرگه ... كه دیگه پیداش نمیكنی
 
        *****************************        

اگه این روزا حس كردی توی قلبت بجای صدای "تاپ تاپ "صدای اره و تیشه میاد نترس! مریض نشدی "من دارم توی دلت واسه خودم یك كلبه می سازم"
 
   *****************************             
 
من از بازی هفت سنگ بدم میاد . می ترسم انقدر سنگ روی سنگ بذاریم كه دیوار بینمون درست بشه، بیا لی لی بازی كنیم
 
      *****************************          
 
برای رسیدن به تو لحظه ها را سفر كردم، اما تو به اندازه فاصله ها از من دوری
  *****************************
               
 
آخرین ذكری كه شب در خاطرم ماند ز دوست، اولین یادی كه صبح از خاطرم خیزد تویی
*****************************  
               
 
هر كی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی كنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت...
 
               
*****************************  
خیانت تنها این نیست كه شب را با دیگری بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد ! خیانت تنها این نیست كه دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ... خیانت میتواند جاری كردن اشك بر دیدگان معصومی باشد
 
       *****************************         
 
افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد
 
               
*****************************  

از اداره هواشناسی مزاحمتون می شم ، ببخشید اگه یه نفر دلش هوای تو رو كرده باشه اونم تو این روز باید چی كار كنه؟؟
 
    *****************************            

آری دوستی دو نیمه دارد نیمی از آن عشقی است كه دل تو را بیقرار كرده است و نیمی دیگر آن محبتی است كه در دل من می تپد
 
               ***************************** 
 
تقدیم به او كه نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای كسی تنگ است كه آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند
 
             *****************************   
 
اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاك كنم اگر اشك بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میكردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس كه نه بارانم نه اشك نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم
 
           *****************************     

عشق شاید زود تو را عاشق و دلتنگ كند اما هرگز تو را سیر نمی كند.
 
      *****************************          
 
اگرتواین دنیا كسی هست كه با دیدنش رنگ رخسارت عوض میشه و قلبت ابروتو به تاراج می بره. مهم این نیست كه اون مال تو باشه، مهم اینه كه باشه. نفس بكشه، زندگی كنه و از زندگیش لذت ببره
 
        *****************************        
 
صدا كن مرا كه صدایت زیباترین نوای عالم است
صدا كن مرا كه صدایت قلب شكسته ام را تسكین میدهد
صدا كن مرا تا بدانم كه هنوز از یاد نبرده ای مرا
نشسته ام تا شاید صدایم كنی
صدایم كنی ومحبت بی دریقت را نثارم كنی
 
          *****************************      
 

عاشقت خواهم ماند بی آنكه بدانی
دوستت خواهم داشت بی آنكه بگویم
درد دل خواهم كرد بی هیچ كلامی...
در آغوشت قرار خواهم گرفت بی هیچ كلامی
در آغوشت خواهم ماند بی هیچ كلامی
شاید احساسم اینگونه نمیرد
               
*****************************  

عشق من تو باش نه برای اینكه در این دنیای بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنیای بزرگ تنهاییم تنها ترین باشی..
 
           *****************************     

تو مثل راز بهاری و من رنگ زمستانم. چگونه دل اسیرت شد قسم به شب نمیدانم
 
        *****************************        

دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست،
ای كاش دلم امشب بگرید، شاید كه بغض عشق در چشمانم بشكند....
 
*****************************  
               
آرزومه كه یه روز، تو كلبه ی قشنگمون
یه شب صاف مهتابی، با دیوارای عنابی
دست بكشم رو گونه هات ، خیره بشم به اون چشات
حس كنم كنارمی ، تو آغوش گرم منی
سرت رو شونه هام باشه ، دستات توی دستام باشه
نگات تو چشم من باشه ، لبات روی لبهام باشه
از عشق هم گر بگیریم ، از امروزو فردا بگیم
با این دلهای پاكمون ، یه جشن كوچك بگیریم
*****************************  
               

این وزن آواز من است اگر مرا بسیار دوست بداری شاید حس تو صادقانه نباشد
من تو را چون عشق در سر كرده ام
من تو را چون شعر از بر كرده ام
من گل یاد تو را همچون خزان
در خیال خویش پر پر كرده ام
بی وفایی كردی و عاقل شدی !
من به عشق شومت عادت كرده ام
عشق ورزیدن به تو درد است درد!
من ز درد خویش هجرت كرده ام
كمتر دوستم بدار تا عشقت ناگهان به پایان نرسد
من به كم هم قانعم و اگر عشق تو اندك، اما صادقانه باشد من راضی ام
دوستی پایدار، از هر چیزی بالاتر است
مرا كم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش
این وزن آواز من است بگو تا زمانی كه زنده ای،
دوستم داری!
و من تمام عشق خود را به تو پیشكش می كنم
 
           *****************************     
 
تا كدوم ستاره دنبال تو باشم
تا كجا بی خبر از حال تو باشم
مگه میشه از تو دل برید و دل كند
بگو می خوام تا ابد مال تو باشم
از كسی نیس كه نشونی تو نگیرم
به تو روزی میرسم من كه بمیرم
هنوزم جای دو دستات خالی مونده
تا قیامت توی دستای حقیرم
خاك هر جاده نشسته روی دوشم
كی میاد روزی كه با تو روبرو شم
من كه از اول قصه گفته بودم
غیر تو با سایه م نمی جوشم
 
                *****************************

بهترین لحظه، لحظه ایست كه فكر كنی فراموشت كردم، بعد 1 اس ام اس از طرف من بیاد كه توش نوشته میمیرم برات !
 
  *****************************
               

نمیگم دوستت دارم
نمیگم عاشقتم
میگم دیونتم كه اگه یه روز ناراحتت كردم بگی بیخیال دیونست . . .
 
                *****************************

من به دو چیز عشق می ورزم یكی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یكی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یكی تو ودیگری خوشبختی تو.
 
 
                *****************************
 
ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست
جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش كسی نیست
 
  *****************************
               
 
قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق
مرا در خود كشیدی برمودای من !!!
 
                *****************************

یادته بهت گفتم كه خشت دیوار دلتم، تو هم منو شكستی
ولی اشكالی نداره، حالا خاك زیر پاتم !
  *****************************
               
 
مهم نیست كه این اس ام اس رو می خونی یا نه
مهم نیست كه جواب میدی یا نه
مهم نیست كه برات مهم هستم یا نه
مهم نیست كه دوستم داری یا نه
مهم اینه كه تو مهمی...
 
             *****************************   

و خیالم خیس می شود درتاریكیه دیدگلن توزمان میگذرد و من همچنان برای تو می نویسم
عجب برفی می آید من آوازم را در سپیده ی برف پنهان می كنم
و بی تو بی قرار می شوم
 
              *****************************  

آسمان دلم از اخترو ماه تو گرفت، آسمان دگری خواهمو ماه دگری
نظری از لطف به من كردو سراپایم سوخت، آرزو دارم از آن چشم نگاه دگری
 
           *****************************     

كاش آن لحظه كه تقدیم تو شد هستی من میسپردم كه مراقب باشی
جنس این جام بلورست
پر از عشق و غرور است
مبادا كه بازیچه شود
میشكند . . .
 
        *****************************        

HIS
HIIS
HIIIS
HIIIIS
HIIIIIS
HIIIIIIS
HIIIIIIIS
HIIIIIIIIS
Be khatere to tamame donya ro saket kardam ke behet begam DOOSET DARAM
 
          *****************************      

به همان قدر كه چشم تو پر از زیباییست بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهاییست
 
                *****************************

 
 

دوثت دارم، دوصت دارم، دوسط دارم، دوثط دارم، دوصط دارم، دوست دارم. خلاصه همه جوره دوست دارم...!
 
               
*****************************
X-X-X-X-X-X- X-X-X-X-X
این سیم خاردار هارو دور خودت بكش تا كسی دستش به گل من نرسه
 
                *****************************

ooooooo<>ooooooo
این ساعت مچیه منه. ولی زمانی رو نشون نمیده. عقربه هاشو مخصوصا در آوردم تا متوجه نشم كه چند وقته كه ازت دورم
 
            *****************************    
 
می دونی اگه یه روز خورشید بمیره چی میشه؟
.
.
.
.
اون وقت زمین دوره تو میگرده
.
.
.
.
ولی من عمرا بذارم
.
.
.
.
چون فقط من باید دورت بگردم !
 
           *****************************    
 
دوستی ..شوخی سرد آدمهاست ..بازی شیرین گرگم به هواست.. واسه كشتن غرور من و تو ..دوستی.. توطئه ثانیه هاست
 
      *****************************          
 
رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن ، ابتدای یک پریشانی است حرفش را نزن ، دوست داری بشکنی قلب پریشان مرا ، دل شکستن کار آسانی است حرفش را نزن
  *****************************
               
 
ای عشق مدد کن که به سامان برسیم، چون مزرعه تشنه به باران برسیم، یا من برسم به یار یا یار به من، یا هر دو بمیریمو به پایان برسیم
 
           *****************************     

عشق یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه یک نفر یا بزرگ کردن یک نفر به اندازه دنیا
 
          *****************************      
 
آدم عزیزانشو فراموش نمیکنه بلکه به ندیدنشون عادت میکنه.....تقدیم به کسی که عادت به ندیدنش مثل فراموش کردنش غیرممکنه
 
           *****************************     

پروردگارا از عشق امروزمان چیزی برای فردایمان باقی بگذار....به اندازه یك نگاه...به اندازه یك لبخند....تا به یاد داشته باشیم كه روزی عاشق هم بودیم
 
*****************************  
               

کاش مــی شد بر جـــــدایی خشــــم کرد شاخه های نســترن را با تواضع پخش کرد کاش می شد خانـــه ای از مهـــر ساخت مهـــــــربانی را در آن سر مشـق کرد روی دل های حقــــــیقی نقــــــش کرد
 

 
  *****************************
 



font>


:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی



حتی اگه خدا رو در رو ما رو به راه راست هدایت كنه, ما عوضی میریم, چون سمت راست اون میشه سمت چپ ما

____________________________________
بی خاصیت
.
.
.
نفهم
.
.
.
انگل
.
.
.
بدتركیب
.
.
.
سوسك
.
.
.
مثل اینكه بهت فحش میدم لذت میبری و صفا می كنی كه هی میای پایینfont>____________________________________
میدونی شباهت تو با باغچه چیه؟
.
.
.
.
.
اینه كه جفتتون كرم داریدfont>____________________________________


معنی این عبارت جبری چیست؟

(o/5 k3)
----------------------
(k3)

.
.
.
.
.

پاسخ: كاسه ای زیر نیم كاسه استfont>____________________________________
چند تا فحش غضنفری :
1- از جلو چشمام خفه شو
2- كثافته مرض
3- كسی با تو زر نزد
4- وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند
5- فكر كردی با خر طرفی؟ خودت با خر طرفی!!!font>____________________________________

شترها چهار دستن:
1. شترهایی كه در خواب پنبه دانه می بینن
2. شترهایی كه با بارشون گم می شن
3. شترهایی كه در خونه ها می خوابن
4. شترهایی كه اس ام اس می خونن
تقدیم به تنها شترپرنده ی قلبمfont>____________________________________

از دست زمانه تیر باید بخوری
دائم غم ناگزیر باید بخوری
صد مرتبه گفتم عاشقی كار تو نیست
بچه تو هنوز شیر باید بخوریfont>____________________________________
غضنفر داشت اظهار نظر می‌كرد: این جلال آل احمد كه هی ازش تعریف می‌كنن، فقط یه كتاب خوب نوشته كه اسمش بوف كوره. یكی گفت: بوف كور كه مال صادق هدایته! تركه گفت: دیگه بدتر، یه كتاب خوب داره، اونم صادق هدایت براش نوشته
____________________________________

غضنفر می ره عیادت یكی از دوستانش، وقتی می خواد بره به اقوام دوستش كه اونجا بودن، میگه: این دفعه مثل دفعه قبل نكنید، كه مریضتون مُرد و منو خبر نكردیدهاfont>____________________________________

دو تا آبادانی داشتن از كنار یك كوه رد می شدن یكی به دیگری گفت: اون مورچه را می بینی كه بالای اون كوهه؟ اون یكی هم گفت: كدوم یكی را می گی؟ اون یكی را گه چشمش بازه یا اون یكی كه چشاش بسته است؟
____________________________________

حالا كه مكه نمیتونی بری این اس ام اس رو باز كن دور موبایلت 7 دور بچرخfont>____________________________________



غضنفر توی آتیش سوزی میمیره
پزشكان اعلام می كنن %10 سوختگی ، %90 كوفتگی !!!
میرن تحقیق می كنن می بینن دوستاش آتیشو با بیل خاموش كردن !!!font>____________________________________
شنیدم تو 3 ساعت 3 كیلو لاغر كردی ، ای ناقلا ! دماغتو عمل كردی !؟
____________________________________

خواننده تو عروسی میگه: خانوما، آقایون، دستا بالا، می‌خواهیم بریم بندر! طرف داد میزنه: كجا؟ ما تا شام نخوریم هیچ‌جا نمیریمfont>____________________________________





تازگیا طلا شدی
گم شدی كیمیا شدی
دیگه اس ام اس نمی زنی
عین غریبه ها شدیfont>____________________________________

هر وقت تو زندگی به یه در بزرگ كه یه قفل بزرگ روش بود رسیدی ، نترس و ناامید نشو چون اگه قرار بود در باز نشه جاش یه دیوار می گذاشتنfont>____________________________________

در زندگی افرادی هستند كه مثل قطار شهربازی هستند
از بودن با اونا لذت می بری ولی باهاشون به جایی نمی رسیfont>____________________________________
به پیرزنه میگن ننه شوهرت بدیم یا بفرستیمت مكه ؟
میگه : ننه مكه كه فرار نمی كنه !
____________________________________
پنج تا داداش پولاشونو رو هم میذارند تاكسی می خرند بعد از چند وقت ورشكست می شند اگه گفتی چرا ؟
اخه پنج تایی با هم می رفتن مسافركشی
font>____________________________________

سلام به دوستای خوبم ببخشید اگه بعضی وقتا نوشته ها در هم میشه یه وقتایی این جا همه چیز قاطی پاتی میشه از دست من کاری ساخته نیست وراستی والنتاین همه دوستای خوبم هوارتا مبارک امیدوارم کادوهای خوشگل خوشگل گیرتون اومده باشهSmiley


font>

font>


:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی
یه روز یه آقاهه میره تو مغازه و میگه: آقا كارتی دارین كه روش نوشته باشه “تو تنها عشق من هستی” ؟فروشنده هم میگه : بلهآقاهه : لطفا 16 تا ازش بدین !!____________________نمیگم دوستت دارمنمیگم عاشقتممیگم دیونتم كه اگه یه روز ناراحتت كردم بگی بیخیال دیونست . . .________________________________________اس ام اس ولنتاین. مسیج ولنتاین. آفلاین ولنتاین____________________قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشقمرا در خود كشیدی برمودای من !!!____________________ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیستجز نقش تو بر صفحه ی دل نقش كسی نیست________________________________________بهترین لحظه، لحظه ایست كه فكر كنی فراموشت كردم، بعد 1 اس ام اس از طرف من بیاد كه توش نوشته میمیرم برات !ولنتاینت مبارك !____________________یادته بهت گفتم كه خشت دیوار دلتم، تو هم منو شكستیولی اشكالی نداره، حالا خاك زیر پاتم !____________________عشق آن نیست كه هر لحظه كنارش باشی عشق آن است كه پیوسته به یادش باشی____________________ای كاش كه معشوق ز عاشق طلب جان می كرد، تا كه هر بی سرو پایی نشود یار كسی !!!____________________دوست داشته باش و زندگی كن!زمان برای همیشه از آن تو نیست____________________می دونستی اشك گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر كسی می تونی هدیه كنی اما اشك رو فقط برای كسی می ریزی كه نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارك____________________من به دو چیز عشق می ورزم یكی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یكی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یكی تو ودیگری خوشبختی تو.____________________زندگی آرام است، مثل آرامش یك خواب بلند.زندگی شیرین است، مثل شیرینی یك روز قشنگ.زندگی رویایی است، مثل رویای ِیكی كودك ناز.زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یك غنچه ی باز.زندگی تك تك این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر...____________________هر كی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی كنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت...____________________كاش كسی تو دلمون پا نمیذاشت... كاش اگه پا میزاشت دلمون رو تنها نمیذاشت... كاش اگه تنها میذاشت رد پاش رو روی دلمون جا نمیزاشت____________________قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینكه قلبمه به خاطر اینكه تو توشی____________________موقعی كه می خواستمت می ترسیدم نگات كنم،موقعی كه نگات كردم ترسیدم باهات حرف بزنم. موقعی كه باهات حرف زدم ترسیدم نازت كنم،موقعی كه نازت كردم ترسیدم عاشقت بشم حالا كه عاشقت شدم میترسم از دستت بدم____________________دل آدمها مثل یك جزیره دور افتادست ،اینكه كی واسه اولین بار پا به جزیره میزاره مهم نیست مهم اون كسیه كه هیچوقت جزیره را ترك نكند____________________اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاك كنم اگر اشك بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میكردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس كه نه بارانم نه اشك نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم____________________عشق شاید زود تو را عاشق و دلتنگ كند اما هرگز تو را سیر نمی كند. روز ولنتاینت مبارك____________________اگرتواین دنیا كسی هست كه با دیدنش رنگ رخسارت عوض میشه و قلبت ابروتو به تاراج می بره. مهم این نیست كه اون مال تو باشه، مهم اینه كه باشه. نفس بكشه، زندگی كنه و از زندگیش لذت ببره____________________خیانت تنها این نیست كه شب را با دیگری بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد ! خیانت تنها این نیست كه دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ... خیانت میتواند جاری كردن اشك بر دیدگان معصومی باشد____________________اگه تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون، فكرای قشنگ وقلب كوچیك من____________________عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلكه نداشتن كسی است كه الفبای دوست داشتن را برایت تكرار كند و تو از او رسم محبت بیاموزی____________________صدا كن مرا كه صدایت زیباترین نوای عالم استصدا كن مرا كه صدایت قلب شكسته ام را تسكین میدهدصدا كن مرا تا بدانم كه هنوز از یاد نبرده ای مرانشسته ام تا شاید صدایم كنیصدایم كنی ومحبت بی دریقت را نثارم كنی____________________عشق من تو باش نه برای اینكه در این دنیای بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنیای بزرگ تنهاییم تنها ترین باشی..____________________تو مثل راز بهاری و من رنگ زمستانم. چگونه دل اسیرت شد قسم به شب نمیدانم____________________دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست،ای كاش دلم امشب بگرید، شاید كه بغض عشق در چشمانم بشكند....________________________________________آری دوستی دو نیمه دارد نیمی از آن عشقی است كه دل تو را بیقرار كرده است و نیمی دیگر آن محبتی است كه در دل من می تپد____________________فرشته ها وجود دارن اما بعضی وقتا چون بال ندارن ما بهشون میگیم دوست____________________من غریبه ی دیروزم و آشنای امروز و فراموش شده ی فرداپس در آشنایی امروز می نگرم تا در فراموشی فردا یادم كنی____________________كسی رو دوست داشته باشی ؛ نمی تونی تو چشماش زول بزنی ؛ نمی تونی دوری شو تحمل كنی ؛ نمی تونی بهش بگی چقدر دوستش داری ؛ نمی تونی بهش بگی چقدر به اون نیاز داری ؛ واسه همینه كه عاشقا دیوونه آدم ها به هم گل می دهند ، چون معنای حقیقی عشق در گل ها نهفته است ؛ كسی كه بكوشد صاحب گلی شود؛ زیبایی پژمردن اش را هم خواهد دید؛ اما اگر به همین بسنده كند كه گلی را در دشتی بنگرد ، همواره با او خواهد ماند؛ چون آن گل با عصر هنگام ، با غروب خورشید ، با بوی زمین خیس و با ابرهای افق می میرد____________________حس كه پیدا شد عشق باریدن گرفت، هیچ میدانی رمز عاشق بودن هركس فقط این است: ساده بودن، ساده دیدن، و ساده پذیرفتن...پس ساده میگویم، ساده...دوستت دارم____________________تیك تاك ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست، اما دوستی ها هیچ وقت نمیمیرند..... ولنتاین مبارك____________________عشق با روح شقایق زیباست عشق باحسرت عاشق زیباست عشق با نبض دقایق زیباست عشق با زهر حقایق زیباست عشق با در حسرت دیدار تو بودن زیباست____________________عاشقت خواهم ماند بی آنكه بدانیدوستت خواهم داشت بی آنكه بگویمدرد دل خواهم كرد بی هیچ كلامی...در آغوشت قرار خواهم گرفت بی هیچ كلامیدر آغوشت خواهم ماند بی هیچ كلامیشاید احساسم اینگونه نمیرد____________________هیچ زمان دل به كسی نبند ...... چون این دنیا این قدر كوچك است كه دو تا دل كنار هم جا نمیشه ..... ولی اگر دل بستی ... هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا این قدر بزرگه ... كه دیگه پیداش نمیكنی____________________عمری با غم عشقت نشستم به تو پیوستم واز خود گسستم ولیكن سرنوشتم این سه حرف بود تو را دیدم. پرستیدم . شكستم ____________________خودم عهد بستم بار دیگركه تورا دیدم،بگویم از تودلگیرم. ولی باز تو را دیدم و گفتم : بی تومیمیرم ____________________كم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش____________________آرزومه كه یه روز، تو كلبه ی قشنگمونیه شب صاف مهتابی، با دیوارای عنابیدست بكشم رو گونه هات ، خیره بشم به اون چشاتحس كنم كنارمی ، تو آغوش گرم منیسرت رو شونه هام باشه ، دستات توی دستام باشهنگات تو چشم من باشه ، لبات روی لبهام باشهاز عشق هم گر بگیریم ، از امروزو فردا بگیمبا این دلهای پاكمون ، یه جشن كوچك بگیریم____________________این وزن آواز من است اگر مرا بسیار دوست بداری شاید حس تو صادقانه نباشد من تو را چون عشق در سر كرده ام من تو را چون شعر از بر كرده ام من گل یاد تو را همچون خزان در خیال خویش پر پر كرده ام بی وفایی كردی و عاقل شدی !من به عشق شومت عادت كرده ام عشق ورزیدن به تو درد است درد!من ز درد خویش هجرت كرده امكمتر دوستم بدار تا عشقت ناگهان به پایان نرسد من به كم هم قانعم و اگر عشق تو اندك، اما صادقانه باشد من راضی امدوستی پایدار، از هر چیزی بالاتر است مرا كم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش این وزن آواز من است بگو تا زمانی كه زنده ای،دوستم داری! و من تمام عشق خود را به تو پیشكش می كنم____________________زندگی عشق است افسانه نیست آنكه عشق راآفرید دیوانه نیست____________________خدایا هركه را دوست داری به او بیاموز كه عشق از زندگی كردن برتر است و هرآنكه را دوست تر می داری بیاموز كه دوست داشتن از عشق نیز والاتر است____________________عشق آن نیست كه هر لحظه كنارش باشی عشق آن است كه پیوسته به یادش باشی____________________بزرگترین آرزوم اینه كوچكترین آرزوت باشم____________________من آفتاب اندیشه را به سرزمین عشق خواهم كشاند من ستاره امید را در دل پرمهرت خواهم نشاند و خواهم نوشت:....دوستت دارم____________________تقدیم به او كه نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای كسی تنگ است كه آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند .ولنتاین مبارك____________________دوست داشته باش و زندگی كن!زمان برای همیشه از آن تو نیست____________________تا كدوم ستاره دنبال تو باشم تا كجا بی خبر از حال تو باشممگه میشه از تو دل برید و دل كندبگو می خوام تا ابد مال تو باشم از كسی نیس كه نشونی تو نگیرمبه تو روزی میرسم من كه بمیرمهنوزم جای دو دستات خالی موندهتا قیامت توی دستای حقیرمخاك هر جاده نشسته روی دوشمكی میاد روزی كه با تو روبرو شممن كه از اول قصه گفته بودم غیر تو با سایه م نمی جوشم ____________________اگه مثل اشك تو چشمام بودی برای نگه داشتنت تا آخر عمر گریه نمیكردم ____________________هر گاه دیدی در اوج قدرت هستی به حباب فكر كن____________________از اداره هواشناسی مزاحمتون می شم ، ببخشید اگه یه نفر دلش هوای تو رو كرده باشه اونم تو این روز باید چی كار كنه؟؟____________________من به دو چیز عشق می ورزم یكی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یكی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یكی تو ودیگری خوشبختی تو____________________یادمون باشه كه هیچكس رو امیدوار نكنیم بعد یكدفعه رهاش كنیم چون خرد میشه میشكنه و آهسته میمیره . یادمون باشه كه قلبمون رو همیشه لطیف نگه داریم تا كسی كه به ما تكیه كرده سرش درد نگیره یادمون باشه قولی رو كه به كسی میدیم عمل كنیم . یادمون باشه هیچوقت كسی رو بیشتر از چند روز چشم به راه نذاریم چون امكان داره زیاد نتونه طاقت بیاره . یادمون باشه اگه كسی دوستمون داشت بهش نگیم برو نمیخوام ببینمت چون زندگیش رو ازش میگیریم____________________به همه لبخند بزن اما با 1 نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به 1 نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت مال 1 نفر باشه____________________هر كی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون نازواداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تورو نقاشی كنه،روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت ولنتاین مبارك

:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی
زن: عزیزم! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم چرا می خوای با من ازدواج کنی، چی گفتی؟شوهر: آره، خوب یادمه، گفتم: می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم.زن: خوب، پس چی شد؟شوهر: خوب، خوشبخت کردم دیگه.زن: کیو خوشبخت کردی؟شوهر: همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه!___________________________________اولی: امان از دست این زنها! زنم تمام دارائی ام را برداشت و رفت.دومی: خوش به حالت! زن من تمام دارائی ام رو برداشت و نرفت!_____________________________ترکه می ره عیادت یکی از دوستانش، وقتی می خواد بره به اقوام دوستش که اونجا بودن، میگه: این دفعه مثل دفعه قبل نکنید، که مریضتون مُرد و منو خبر نکردیدها!_________________________________دو تا دروغگو داشتن از کنار یک کوه رد می شدن یکی به دیگری گفت: اون مورچه را می بینی که بالای اون کوهه؟ اون یکی هم گفت: کدوم یکی را می گی؟ اون یکی را گه چشمش بازه یا اون یکی که چشاش بسته است؟____________________________از ترکه می پرسند: می دونی چرا غواص ها به پشت می پرن تو آب؟ می گه: چون اگه به جلو بپرن می افتن تو قایق!______________________________از ترکه می پرسن چه جوری بستنی کیم می خوری؟ می گه می ذارمش لای نون، سیخشو می کشم بیرون!________________________________می دونی مزایای مجرد بودن چیه؟از هر طرف تخت که عشقت بکشه می تونی بیای پایین!____________________________یه روز سه تا دیوونه رو می اندازن تو یه اتاق دو تاشون مى رقصن، یکیشون هم میگه:سبز - آبى - قرمزازش می پرسن چرا این جورى می گى؟ میگه من راقص نورم!________________________________ترکه با خدا قهر می کنه، صبح که از خونش میاد بیرون میگه: به امید بعضی ها‎!__________________________________تركه می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟ میگه : آخه من امتحان كردم..... پیاده خیلی راهه_________________________________ترکه یه آخوندو می بینه بهش میگه: خدا وکیلی یعنی سرت اینهمه درد می کنه______________________________معتاده پیغام گیر می خره رو پیغامگیره می ذاره: هشتم........ولی خشتم !______________________________عشق یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه یک نفر یا بزرگ کردن یک نفر به اندازه دنیا : آدم عزیزانشو فراموش نمیکنه بلکه به ندیدنشون عادت میکنه.....تقدیم به کسی که عادت به ندیدنش مثل فراموش کردنش غیرممکنه __________________________پروردگارا از عشق امروزمان چیزی برای فردایمان باقی بگذار....به اندازه یك نگاه...به اندازه یك لبخند....تا به یاد داشته باشیم كه روزی عاشق هم بودیم_____________________________کاش می شد بر جدایی خشم کرد شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد کاش می شد خانه ای از مهر ساخت مهربانی را در آن سر مشق کرد روی دل های حقیقی نقش کرد _____________________________دوستی ..شوخی سرد آدمهاست ..بازی شیرین گرگم به هواست.. واسه كشتن غرور من و تو ..دوستی.. توطئه ثانیه هاست__________________________نخ شمع از شمع پرسید : چرا وقتی من میسوزم تو آب میشی..؟شمع جواب داد مگه میشه كسی كه تو قلبمه بسوزه و من اشك نریزم___________________________ترکه ادعای پیغمبری میکنه , میگن خب کتابت کو ؟ میگه حالا فعلاً جزوه بنویسین___________________________رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن ، ابتدای یک پریشانی است حرفش را نزن ، دوست داری بشکنی قلب پریشان مرا ، دل شکستن کار آسانی است حرفش را نزن ________________________ای عشق مدد کن که به سامان برسیم، چون مزرعه تشنه به باران برسیم، یا من برسم به یار یا یار به من، یا هر دو بمیریمو به پایان برسیم ________________________________ترکه می ره تماشای رقص باله از اول تا آخرش خواب بوده. بعد ازش می پرسن چه طور بود؟ میگه آدمای خیلی خوبی بودن. دیدن من خوابم، رو نوک انگشت راه می رفتن!

:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی
هر چه بر من گذشت حقم بود من از این بیشتر سزاوارم تو گناهی نداری ای زیبا مرگ بر من كه دوستت دارم
---------------------------
مهربانی و صداقت تو درست به ظرافت گلبرگ های یک گله نوشکفته است که برای یه پروانه خسته بهترین جای رسیدن به آرامشه
------------------------
-کاش می شد سرزمین عشق را در میان گام ها تقسیم کرد ، کاش می شد با نگاه شاپرک عشق را بر آسمان تفهیم کرد ، کاش می شد با دو چشم عاطفه قلب سرد آسمان را ناز کرد ، کاش می شد با پری از برگ یاس تا طلوع سرخ گل پرواز کرد ...
---------------------------
روزی لپ یار کردم بوس؛گفت هم بی ادبی هم لوس؛گفتم گناهم چیست که کردم بوسی؛گفت لب رو ول کردی لپ رو می بوسی
------------------------
 کاش در صفحه ی شطرنج دلت شاه عشق بودم و با کیش رخت مات می شدم زندگی بازی شطرنجی نیست که در آن با کیش کسی مات شوی زندگی تک تک این ثانیه هاست که در آن نقش تو پیداست
-------------------------
-خدایا گر تو درد عاشقی می کشیدی؛تو هم زهر جدایی را به تلخی می چشیدی؛تو هم چون من به مرگ آرزوها می رسیدی؛پشیمون می شدی از این که عشق رو آفریدی
-------------------------
 من یک قطره ام تو یک دریا؛من یک پرنده ام تو آواز؛من یک ابرم تو یک دریا؛من یک بهانم تو دلیل پرواز---------------------------
آرزو دارم شبی عاشق شوی. آرزو دارم بفهمی درد را. تلخی برخوردهای سرد را. می رسد روزی که بی من لحظه ها را سر کنی. می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی. می رسد روزی که شبها در کنار عکس من نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی
----------------------------
دلم رفت و دگر جانی نمانده به ابر دیده بارانی نمانده ببین این حال و احوال خرابم بجز درد و پریشانی نمانده
----------------------------
 تو سیب سرخ کدامین بهشت گم شده ای که باز با تو می شکند توبه آدم
----------------------------

 عشق یعنی قطره قطره آب شدن... در وفور اشک یار گریان شدن عشق یعنی بر دلی چیره شدن... دست از جان شستن و مجنون شدن عشق یعنی در حضور باران طوفان شدن... در کنار قاصدک رقصیدن و پرپر شدن عشق یعنی در عمیق قلب یار ساکن شدن... بر دامان وی افتادن و بی جان شدن عشق یعنی در پی باد رفتن و راهی شدن... از فراز کوه ها بگذشتن و پیدا شدن---------------------------
به غم كسی اسیرم كه ز من خبر ندارد عجب از محبت من كه در او اثر ندارد
----------------------------

غلط است هر كه گوید دل به دل راه دارددل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد --------------------------------
در همه عالم گشتم و عاشق نشدمتو چه بودی كه تو را دیدم و دیوانه شدم
---------------------------------

 عشق با روح شقایق زیباست ، عشق با حسرت عاشق زیباست ، عشق با نبض دقایق زیباست ، عشق در حسرت دیدار تو زیباست ؛ به امید دیدار
-----------------------
 من در این کلبه خوشم تو در آن اوج که هستی خوش باش من به عشق تو خوشم تو به عشق هرکه هستی خوش باش
--------------------------
 کاش میشد اشک را تهدید کرد مدت لبخند را تمدید کرد کاش میشد در میان لحظه ها لحظه دیدار را نزدیک کرد
------------------------
 هرکه تو را دید ز خود دل برید رفته ز خود تا که رخت را بدید تیر غمت چون به دل من رسید همچو بگفتم که همه کس شنید من زتو دوری نتوانم دگر جانم از تو صبوری نتوانم دگر--------------------------
 تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست من تشنه یک لحظه تماشای تو هستم افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست
---------------------
روزگاریست در این کوچه گرفتار توام باخبر باش که در حسرت دیدار توام گفته بودی که طبیب دل هر بیماری پس طبیب دل من باش که بیمار توام
-----------------------
 زندگی به من آموخت چگونه گریه کنم ولی گریه نیاموخت چگونه زندگی کنم.تو به من آموختی دوستت بدارم اما نیاموختی چگونه فراموشت کنم!
-----------------------
 سلامم به گرمای قلب تو دوست دلم لحظه ای با دلت روبروست بگو عاشقی تا سلامت کنم تمام دلم را بنامت کنم
----------------------
شکسپیر میگه : فراموش کن چیزی را که نمی توانی بدست آوری و بدست بیاور چیزی را که نمی توانی فراموش کنی!
-----------------------
 دو تا اصفهانی دراز كشیده بودند یكیشون داشته خمیازه میكشیده اون یكی میگه داداش تا دهنت بازه لطفا این اصغر ما رو هم صدا كن
------------------------
یه یارو یه تهرانی یه اصفهانی با هم میرن یه خربزه میخرن. میگن هر کی که امشب شیرین ترین خواب رو دید اون خربزه رو بخوره. صبح که بیدار میشن تهرانیه میگه من دیشب خواب دیدم تو مسابقه دو شرکت کردم و نفر اول شدم. اصفهانیه میگه من خواب دیدم با تمام فامیل رفتیم یک جائیکه همه جور خوراکی ها بود و مفت مفت بود و ما همینجور می تونستیم بخوریم. میبینن بنده خدا هیچی نمیگه، میگن تو چی خواب دیدی، میگه: والله من هر کاری کردم خوابم نمی برد، ساعت 3 بلند شدم خربزه رو خوردم
-----------------------
 یه خیاره با یه خیار شوره داشتن تو خیابون راه میرفتن به خیاره میگن این کیه همرات میگه خواهرمه ترشیده
------------------------
 تو رو دوست دارم مال منی عزیز منی جیگر منی عسلمی رو تمرین کن هفته بعد که دیدمت به هم بگو
---------------------------
 به یارو میگن اگه آب نبود چی می شد؟ میگه شنا یاد نمی گرفتیم در نتیجه همه خفه میشدیم
-----------------------------
 یارو با ماشینش یه دختر سوار می کنه مآمورا جلوشو می گیرن می گن:خواهرم شما پیاده شو .... یارو با تعجب می گه :خواهر شماست؟!؟! وضعش خرابه ها...!
------------------------
 یارو چاق بوده میخواسته ماشین پژو 206 بخره. میره پشت فرمان بشینه ماشین رو امتحان کنه، میبینه جا نمیشه، میاد پایین به یارو فروشنده میگه: این ماشین که یک کمی تنگه، یک شماره بزرگتر، پژو 207 ندارین؟
-------------------------
 زن از شوهرش میپرسه : عزیزم تو زن خوشگل دوست داری یا زن با شعور؟ مرده میگه : هیچ كدوم عزیزم من تورو دوست دارم...!!!
-----------------------------
روز قیامت میشه، یارو رو به خاطر كارهای خوبی كه كرده بوده، می‌اندازنش توی بهشت، یارو همینجور كه داشته توی بهشت قدم می‌زده، می‌رسه به یه تپه خیلی سرسبز، با حسرت آهی می‌كشه و میگه: كاشكی گوسفندامو آورده بودم


:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی


:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

خر بالدار تاحالا دیدی؟ صد درصد نه. پس خیال پرواز رو از سرت بیرون كن

-----------------------------
قانون معرفت میگه: باهام باشی باهاتم...... دیوونه بشی دیوونه میشم....... مریض بشی مریض میشم...... بمیری میمیرم..... تنهام بذاری ......منتظرت میمونم
------------------------
یارو بعد از عملیات داشته شهدا رو جمع و توی پلاستیک می کرده بین شهدا یه زخمی بوده که به زحمت میگه من زخمی هستم شهید نشدم یارو میگه بیا برو توی پلاستیک شهید شدی بدبخت داغی نمیفهمی
---------------------------
کاش بودی تا دلم تنها نبود تا اسیر غصه ی فردا نبود کاش بودی تا برای قلب من زندگی این گونه بی معنا نبود کاش بودی تا لبان سرد من بی خبر از موج و از دریا نبود کاش بودی تا فقط باور کنی بعد تو این زندگی زیبا نبود
---------------------------
من نبردم از یاد لحظه ی زیبایی که تو من را به فراسوی نگاهت بردی ودر آن لحظه ی روییدن عشق من فقط غرق در آهنگ صدایت بودم ولی افسوس که بردی از یاد قلب تنها وترک خورده ی من که فقط مال تو بود


-------------------------
اگر کسی را دوست داشته باشی ،نمی تونی توی چشم های اون زل بزنی... نمی تونی دوریش را تحمل کنی... نمی تونی بهش بگی که چقدر دوستش داری... نمی تونی بهش بگی چقدر بهش نیاز داری ... واسه همینه که عاشق ها دیوونه میشن
------------------------
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی کس ، کمی از یادها رفته... خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته...؟! نمی دانم مرا آیا گناهی هست..؟ که شاید هم به جرم آن ، غریبی و جدایی هست..؟؟؟
--------------------------

برای مرگ خود یک بهانه میخواهم ... یک بهانه ی پوچ عاشقانه می خواهم ... از غمی که می دانی .. با تو بودنم مرگ ست .. بی تو بودنم هرگز! .. اگر بهانه این باشد .. من بهانه می گیرم و عاشقانه میمیرم ------

--------------------------
زمان طولانی میشودبرای کسانی که غصه دارند.کوتاه میشود برای کسانی که شاد هستند. دیر می گذرد برای کسانی که منتظر هستند زود می گذرد برای کسانی که عجله دارند اما.................... اما ابدی میشودبرای کسانی که عاشق هستند
----------------------------
آرزویم این است نرود اشك در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد......نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز........و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی........عاشق آنكه تو را می خواهد.......و به لبخند تو از خویش رها می گردد......... و ترا دوست بدارد به همان اندازه كه دلت می خواهد سعی كن تنها باشی زیرا تنها بدنیا امدی و تنها از دنیا خواهی رفت.بگذار عظمت عشق را درك نكنی.زیرا انقدر عظیم است كه تورا نابود خواهد
----------------------
وقتی اشكهایم بر روی زمین ریخت تو هرگز ندیدی كه چگونه می گریم . تو دلم را با بی كسی تنها گذاشتی و چشمانم را به انتظار نگاهت گریان گذاشتی
---------------------------
لبریزتر از هزار پیمانه شدیم دیوانه‌تر از هزار دیوانه شدیم دیدیم گلی به روی ما می‌خندد از پیله درآمدیم و پروانه شدیم
----------------------------

یارو میگن از اینکه همسرت را عزیزم خطاب میکنی چه احساسی داری ؟؟ میگه احساس گناه !!!!!!!!! میگن چرا ؟ میگه آخه اسمش یادم نیست
------------------------
یه روز از خواب بیدار بشی ببینی اون که دوستش داری گذاشته رفته صبحونه چی می خوری؟

--------------------------

دو نفر که همدیگرو خیلی دوست داشتند و یک لحظه نمی تونستند از هم جدا باشند، با خوندن یک جمله معروف از هم جدا می شوند تا یکدیگر رو امتحان کنند و هر کدام در انتظار دیگری، همدیگرو نمی بینند. چون هر دو به صورت اتفاقی به جمله معروف ویلیام شکسپیر بر می خورند: « عشقت را رها کن، اگر خودش برگشت، مال توست و اگر برنگشت از قبل هم مال تو نبوده
--------------------------------

دختر خیلی خو شتیب و خو شگل تو روزنامه اگهی می ده که یک پسر خیلی خوشگل سفید با ماشین بنز پولدار و قد بلند که دکتر هم باشد بیاد برای خواستگاری. یه آبادانی سیاه و قد کوتاه با ماشین رنو می یاد در خونه ی دختره ... دختره به آبادانی می گه تو که این شرایط نداری برای چی آمدی ؟ آبادانی می گه من فقط اومدم بگم دور من یکی رو خط بکش
------------------------------

اگه می دونستی دستای سرد من چقدر به گرمی دستات نیازمنده... اینقدر دست تو دماغت نمی کردی
---------------------------------------


دوتا یارو  تصمیم میگیرن فارسی صحبت کنن اولی میگه پاشو دومی می گه نمیپاشم اولی جواب میده نگو نمیپاشم بگو پاشیده نمی شوم
--------------------------------------

کانون فرهنگی آموزش اعلام کرد که یانگوم از سال دوم دبیرستان در آزمون های این مؤسسه شرکت می کرد
------------------------------------

دو تا بنده خدا داشتن تو یه ماشین بمب كار میذاشتن یكیشون به اون یكی میگه: اگه این بمب الان منفجر شه چی كار كنیم؟ اون یكی میگه نگران نباش من یكی دیگه دارم
------------------------------------

ایرانسل عشق را تكمیل می كند: در نیمه شبها با دقایق رایگان ایرانسل مخ عزیزانتان را كاملا بزنید!! عشق را با ایرانسل معنی كنید

عیدتون مبارک اونم هوارتاااااااااااااااااااااااا



:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

یارو میره جبهه فرداش بر میگرده میگن چرا برگشتی؟ میگه پدر سوخته ها به قصد کشت تفنگ بازی میکردن

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


وقتی كسی ناراحتت می‌كنه 42 تا ماهیچه استفاده میشه تا اخم كنی، اما فقط 4 تا ماهیچه لازمه تا دستت رو دراز كنی و بزنی پس كله‌اش

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیروز روز جهانی آوارگان بود, توقع داشتم یه تبریک خشک و خالی به ما میگفتی که یه عمریه آوارتیم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یارو داشت گریه می کرد. باباش پرسید چی شده؟ گفت: عاشق شدم! باباش گفت حالا عاشق کی هستی؟ گفت: هر کسی که شما صلاح بدونی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


به یارو می گن بیا اینجا به انگلیسی چی می شه ؟ میگه : کام هیر. میگن حالا برو اونجا به انگلیسی چی میشه ؟ میگه: میرم اونجا میگم کام هیر. . . !!!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



لبخند بهانه ای است برای زنده ماندن لحظه هایت سرشار از این بهانه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


زندگی فرصت بس کوتاهیست...تا بدانیم که مرگ... آخرین نقطه پرواز پرستو ها نیست...مرگ هم حادثه است...مثل افتادن برگ که بدانیم پس از خواب زمستانی خاک... نفس سبزبهاری جاریست

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

مهم نیست قشنگ باشی ،قشنگ اینه كه مهم باشی حتی برای یك نفر

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مرد آمد و دردی به دل عالم شد از روز ازل قسمت زن ها غم شد در دفتر خاطرات حوا خواندم جانم به لبم رسید تا آدم شد

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نفرین به اون کسایی که روی دلا پا می ذارن تا که می بینن عاشقی میرن و تنهات می ذارن نفرین به آدمایی که تو سینه ها دل ندارن عاشق عاشق کشین ، رحم و مروت ندارن

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خدایا اگر تو درد عاشقی را می كشیدی تو هم زهر جدایی را به تلخی می چشیدی اگر چون من به مرگ آرزو ها می رسیدی پشیمان میشدی از اینكه عشق را آفریدی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


یک روزعشقت را دزدیدم و برای اینکه جای مطمئنی داشته باشد آن را در قلبم پنهان کردم غافل از اینکه روزی برای پس گرفتن آن... قلبم را خواهی شکست

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


از همه چیز گذشتن و به همه چیز رسیدن مهم نیست . مهم از چه گذشتن و به چه رسیدن است

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بچه که بودم فقط تا 10 بلد بودم بشمارم .دنیا 10تا بیشتر نبود.از بابا 10تا بستنی می خواستم.مامان رو 10 تا بیشتر دوست نداشتم.ولی حالا نمی دونم که ته دنیا کجاست .اخر دوست داشتن چقدره.فقط اینو می دونم که به اندازه ی 10 تای بچگیم دوستت دارم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فقط موجهای دریا هستند که عاشقن آره فقط اونا هستن با اینکه میدونن اگر برسن به ساحل میمیرن بازم بیقرار رسیدنن

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

رو سنگ قبرم بنویس اینجا مجال گریه نیست ... هرکی می خواست گریه کنه بهش بگو اون دیگه نیست

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دلم گرفته از ادمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن،از ادمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون ماله تو نیستن،از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی افتاب میشه همه چیز یادشون میره

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پیچ جاده ، آخر راه نیست مگر اینکه تو نپیچی!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یاروبه رفیقش می گه من یه تمساح پیدا كردم چیكارش كنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ یارو می گه : آره . تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مثبت اندیشی یعنی اینكه اگر یه گنجشك روی سرت چلقوز كرد، خوشحال باشی از اینكه گاوها پرواز نمی‌كنند!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یک گل خوشگل پشت ویترین گل فروشی دیدم!!! خواستم برات بخرمش. به فروشنده گفتم :اون گل چند؟ گفت:اون گل نیس آینه ست

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ضرب المثل چینی یه میگه حرفای دخترا رو باور نکن... حرفای پسرا رو اصلا گوش نکن!



:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی

فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست... اما حیف این تازه اول یک زندگیست... زندگی چیزیست شبیه یک حباب.. عشق آبادیه زیبایی در سراب... فاصله با آرزو های ما چه کرد... کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یک روز راننده تاکسی ترك به مسافره که شبیه ژاپنی ها بوده میگه آقا ببخشید شما ژاپنی هستید اون میگه نه بار دوم ازش مپرسه شما ژاپنی هستید بازم میگه نه بارسوم بازم میپرسه یاروه از کوره در میره میگه آره راننده تاکسی میگه به قیافت نمیاد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


زندگی مسابقه نیست، زندگی یک سفر است و تو آن مسافری باش که در هر گامش ترنم لحظه ها جاری است.


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یه روز عشق و فضولی و حسادت و دیونگی با هم قایم موشک بازی می کردن بعد فضولی حسادت رو پیدا می کنه حسادت از روی حسودیش به دیونگی میگه عشق پشت گل سرخ قایم شده دیونگی خاری رو بر می داره و به طرف عشق پرتاب میکنه و عشق برای همیشه کور میشه دیونگی قول میده تا اخر عمرش پیش عشق بمونه و تنهاش نذاره و قول میده جای چشم های عشق باشه برای همینه هرکی عاشق میشه دیونست.


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه لج شوهرتان را دربیاورید..... 1:با ماشین ریشتراشی اش خیار رنده کنید 2:وقتی روزها خسته می آد خونه تلفن بزندید به شمسی خانوم و تا شب غیبت کنید 3:یه لیست از اسامی مردان تهیه کنید و جلوی هر کدوم یه قرار ملاقات بنویسید و بزنید رو در یخچال. 4:شلوارش رو به همراه مدارک وپاکت سیگارش داخل ماشین لباسشویی بندازین 6:وقتی می خواهید برید خرید مانتو قرمز و روسری زرد گل گلی تون را بپوشید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



تو را از گُل نه از گِل آفریدند ... زعطریاس وسنبل آفریدند
نمی دانم تو را با این همه حسن ... چرا اینگونه منگل آفریدند؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خدایا! در این شب عید ما را از شر الیاس، پدرانمان را از شر هستی، و بیمارانمان را از شر دکتر پژوهان در امان بدار! آمین
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تا حالا کسی بهت گفته که چقدر ناز و خوشگلی؟
نه؟ من هم نمی گم!


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این شاخه های گل مال تو هستند. اگر منو دوست داری گوشی موبایلت رو بذار تو آب که خشک نشن.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


وقتی تو رو دیدم کارگردان قلبم گفت: نور....صدا.... حرکت.... و من برای به دست آوردنت چه نقشها که بازی نکردم!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یکی تصادف میکنه و میمیره . یکی پیر میشه میمیره ، یکی بیمار میشه و میمیره . بالاخره هرکسی یه جوری میمیره . ولی من واست همه جوره میمیرم.


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زندگی 4 پیچ داره تولد عشق ازدواج و مرگ سر کدوم پیچ منتظرت باشم؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


اگر در زندگی جرأت عاشق شدن را نداری ، لا‌اقل شعور معشوقه بودن را داشته باش
ترکه زنگ میزنه به ??? می گه ببخشید فرمان و دنده و گاز و ترمز و کلاج ماشین منو دزدیدیندپلیس ??? به ترکه می گه ببخشید شما ترکین میگه آره .پلیس بهش می گه پس لطف کنید در ماشین رو باز کنید پیاده شین حالا برین جلوی ماشین بشینین!!!!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


یارومیاد تهران ، میبینه همه آستین کوتاه پوشیدن . میگه : اِ ، پس اینا دماقشونو با چی پاک میکنن!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


وقتی اومدم چونان حالتو می گیرم که نفست بند بیاد از ترس پاهات بلرزه همچین آبروت رو می برم که سرتو بالا نگیری بچه سوسول من قبض موبایلتم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


به یارو میگن خسته نباشی میگه اگه باشم چه غلطی می کنی ؟؟!!!!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


از یارو میپرسن ساعت چنده بلد نبوده بگه یه کم اینور اونورو نگاه میکنه میگه بدو بدو دیرت شده.


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بر سنگ سپیدی نشسته بودم و شوق حضورت را مشتاقانه می طلبیدم... باد فرارسیدنت را به مشام جان نواخت و من از خود بیخود شدم... دقایقی بعد زانوهایم لرزید و من سرخ شدم!! زرد شدم و تو آمدی!... من سیفون را کشیدم آب تو را برد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


در اصفهان هیچ کس ساعت ندارد چون همه از ساعت میدان شهر استفاده می کنن

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


اگه این روزا حس كردی توی قلبت بجای صدای "تاپ تاپ "صدای اره و تیشه میاد نترس! مریض نشدی "من دارم توی دلت واسه خودم یك كلبه می سازم"


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
p>

:: بازدید از این مطلب : 425

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی


:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی


:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی


:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی


:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()